PODIJELI

Kampanja „Kad pijem ne vozim“, čiji je cilj ukazivanje na štetne posljedice vožnje pod dejstvom alkohola, počela je danas i trajaće do 31. avgusta.

Kampanju realizuju Ministarstvo unutrašnjih poslova (MUP) i Pivara Trebjesa.

Iz MUP-a su saopštili da je cilj kampanje ukazivanje na štetne posljedice vožnje pod dejstvom alkohola, budući da takvo nezakonito i neodgovorno ponašanje može da prouzrokuje teške posljedice po život učesnika u saobraćaju.

„Ovo iz razloga što se vozačima koji upravljaju pod dejstvom alkohola povećava samopozdanje, a smanjuje osjećaj odgovornosti, istovremeno vozači koji upravljaju pod dejstvom alkohola otežano zapažaju i imaju sporije reakcije, precjenjuju svoje sposobnosti i postaju neoprezni“, naveli su iz tog resora.

Oni su kazali da će kontrolisati vozače na svim magistralnim i regionalnim putevima, naseljima, lokalnim putevima i ulicama, a posebno u večernjim i dnevnim satima.

Iz MUP-a su saopštili da će Pivara Trebjesa, pored podrške promo aktivnostima kampanje, Upravi policije donirati pet alkometara u cilju obezbjeđivanja još efikasnijeg rada saobraćajne policije.

Prema njihovim riječima, važan segment kampanje su i televizijski spotovi, koji je Uprava policije izradila u saradnji sa Pivarom Trebjesa i Fakultetom vizuelnih umjetnosti u Podgorici, a koji će emitovati TV stanice sa nacionalnom frekvencijom, kao i bilbord kampanje u više crnogorskih gradova,

“Saobraćajni policajci vozačima će dijeliti osvježivače vazduha za vozila sa porukom kampanje „Kad pijem ne vozim“, kako bi ih stalno podsjećali na rizike koje sa sobom nosi vožnja pod dejstvom alkohola”, navodi se u saopštenju.

Izvor: mondo

Komentariši