Naslovna / Vijesti / Ekonomija / Za električnu energiju u 2019. godini naplaćeno 256,13 miliona eura

Za električnu energiju u 2019. godini naplaćeno 256,13 miliona eura

Zaključno sa decembrom 2019 godine broj redovnih platiša za  električnu energiju je 204.817, naplaćeno je 256,13 milion električne energije, a akcija podjelimo teret sedam opravdala je očekivanja, kazao je za list Elektroprivreda  izvršni rukovodilac FC Snabdijevanja, Nikola Bezmarević.

Prema statističkim podacima u prethodnoj godini uspješno je realizovana aktivnost naplate potraživanja električne energije. Po osnovu utrošene električne energije distributuvnih kupaca naplećeno  je 101,6 odsto plana, odnosno 256,13 miliona eura.  Što se tiče potraživanja za utrošenu električnu energiju u kategoriji „Domaćinstva“ ista su smanjenja za 3,32 miliona eura odnosno 4,44 miliona eura uključujući potraživanja po osnovu subvencija socijalnim slučajevima, dok su potraživanja u kategoriji „Ostala potrošnja“ povećana za 2,17 miliona eura.

Navedeni podaci nam daju pravo da budemo zadovoljni postignutim rezultatima koji su prije svega proizišli iz efikasnog i predanog rada svih zaposlenih u Snabdijevanju, kazao je za list Elektroprivreda izvršni rukovodilac FC Snabdijevanja, Nikola Bezmarević.

Kampanja „Podjelimo teret“ pozitivno utiče na rezultate naplate i smanjenje potraživanja, ona je realizovano u periodu oktobar – decembar  2019. godine i tada je potpisano preko deset hiljada Sporazuma o otplati duga. U sedmom ciklusu akcije 8.500 kupaca potpisalo je Sporazume o nastavku otplaćivanja duga po povoljnim uslovima, a veliki broj kupaca otplatilo je svoja dugovanja i postali su redovne platiše, piše list Elektroprivreda.

Zaključno sa decembrom prošle godine kako je dodao broj redovnih platiša je 204.817 od kojih su 118.000 članovi Zlatnog tima, ova kategorija kupaca ostvaruje popust od 13 odsto na vrijednost obračunate aktivne električne energije.

Bezmarević očekuje da će servis e-bill, elektronski račun, omogućiti kupcima da brzo i lako dođu do svih potrebnih informacija i da imaju uvid u račune i potrošnju električne energije. Svakako će se truditi u narednom periodu da razviju nove servise.

Jedan od glavnih ciljeva Snabdijevanja EPCG jeste komunikacija sa kupcima njihovo zadovoljstvo pruženim uslugama, što potvrđuje i i podatak da je prošle godine ostvareno 23 odsto više poziva u Call centru u odnosu na 2018. godinu.

Prema podacima u odnosu na 2018.godinu prošle godine je bilo manje 8,8 odsto prigovora. Svega 28 prigovora bilo je na minimum kvaliteta isporuke i snabdijevanja električnom energijom, preko 48 odsto prigovora je neosnovano, a što se tiče prigovora na minimum kvaliteta četiri su bila neosnovana.

O Dragana Đurišić

Pročitajte i

EPCG: Cijena struje zavisiće od dešavanja na berzi

Koeficijent zaduženosti EPCG na 30. jun iznosi 0,11. Može se zaključiti da je stepen zaduženosti …

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *