Naslovna / Vijesti / Društvo / Novo radno vrijeme besplatne telefonske linije 1511 Opštine Pljevlja

Novo radno vrijeme besplatne telefonske linije 1511 Opštine Pljevlja

Besplatna telefonstka linija Opštine Pljevlja 1511 puštena je u rad 25. marta i u ovom periodu ostvareno je 305 poziva. U odnosu na početak rada trenutno je broj poziva od strane građana smanjen, a radno vrijme kol – centra izmjenjeno radnim danima od 9 do 15 časova.

Tačne, blagovremene i pouzdane informacije građani Pljevalja mogu dobiti pozivom na broj Call centra Opštine 1511. Ova telefonska linija puštena je u rad 25.marta.

“Proglašenjem pandemije virusa COVID-19 Opština je reorganizovala svoj rad, odnosno prilagodila novonastalim okolnostima. Formiran je štab za Zaštitu i spašavanje i u ovkiru Štaba između ostalog ukazala se potreba za formiranje call centra Opštine Pljevlja kako bi izašli u susret našim sugrađanima  da im dostavimo potrebne brojeve.”, kazao je rukovodilac Call centra, Mersudin Halilović.

U početku radno vrijeme kol centra bilo je od 9 do 18 časova.

“Skraćeno je radno vrijeme od 9 do 15 časova, zbog smanjenog broja poziva. U početku je taj broj bio znatno veći, različite sadržine.”, dodaje Halilović.

Na smanjenje broja poziva u poslednje vrijeme uticao je sledeći faktor.

“Pa informacije koje naši sugrađani dobijaju putem medija, Instituta za javno zdravlje i ostalih službi koje su uključenje u rješavanje problematike vezane za COVID-19 doprinjeli su da se smanji broj poziva na našem kol centru, znači uticaj medija i uloga medija kompletna u našem sistemu.”, objašnjava Halilović.

Nedoumice i objašnjenja zaposleni u kol centru građanima će nastaviti da pružaju radnim danima u periodu od 9 do 15 časova.

“Naša je obaveza od početka da građanima dajemo brojeve telefona prvenstveno rukovodioca organa lokalne samouprave, lokalnih preduzeća i javnih ustanova. Međutim nismo se ograničavali samo na to, maksmilano smo gledali da izađemo u susret građanima, odgovorimo na sve njihove zahtjeve i pitanja, naravno koliko je bilo u našoj mogućnosti i moći.“, ističe Jelena Bezarević.

Među najčešćim pitanjima postavljenim od strane građana zaposlenim u ovom centru bile su informacije oko međugradskog saobraćaja, pomoći u vidu namirnica, jednokratne novčane pomoći, i mnoga druga pitanja koja se odnose na mjere koje je donosilo NKT.

Halilović dodaje da  iskustvo stečeno kroz rad kol centra obavezuje Opštinu da ova linija ostane i dalje za sugrađane kad je u pitanju rad Građanskog biroa i pojedinih djelova lokalne samouprave.

O RTPV

Pročitajte i

Završni radovi na adaptaciji i izgradnji sportskih igrališta u Gagovića imanju i terenu kod Gimnazije

U saradnji sa Ministarstvom sporta i mladih Crne Gore, Opština Pljevlja realizuje izgradnju novog terena …

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *